Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(460)
Forma i typ
Książki
(63922)
Proza
(61723)
E-booki
(13574)
Audiobooki
(9202)
Poezja
(5266)
Gry i zabawki
(460)
Publikacje dla niewidomych
(2715)
Czasopisma
(2312)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1870)
Publikacje popularnonaukowe
(1577)
Poradniki i przewodniki
(1445)
Komiksy i książki obrazkowe
(896)
Publikacje naukowe
(582)
Publikacje dydaktyczne
(578)
Publikacje fachowe
(413)
Dramat (rodzaj)
(303)
Publikacje religijne
(179)
Druki ulotne
(75)
Publikacje informacyjne
(54)
Albumy i książki artystyczne
(39)
Książka
(11)
Mapy
(11)
Obiekty trójwymiarowe
(10)
Nuty
(9)
Publikacje promocyjne
(7)
Muzyka
(6)
Audiobook
(5)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(5)
Pliki i bazy danych
(4)
Ksiązki
(3)
Powieść
(2)
Książki
(1)
Artykuły
(1)
Audiooboki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Ksiażki
(1)
Ksiązka
(1)
Książki Proza
(1)
Książki Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Literatura faktu
(1)
Literatura popularnonaukowa
(1)
Podręcznik
(1)
Programy radiowe i telewizyjne
(1)
ProzaLiteratura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Rysunki
(1)
książka
(1)
książki
(1)
proza
(1)
Dostępność
dostępne
(410)
wypożyczone
(52)
nieokreślona
(2)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych
(1)
Oddział dla dzieci i młodzieży
(456)
Filia Sułkowice-Łęg
(1)
Filia Inwałd
(2)
Filia Roczyny
(1)
Filia Targanice
(2)
Filia Zagórnik
(1)
Autor
Knizia Reiner
(12)
Larek Tomek
(10)
Czuba Sławomir
(9)
Sobich-Kamińska Anna
(8)
Blanchot Denis
(7)
Cottereau Jacques
(7)
Feliks Janusz
(5)
Knizia Reiner (1957- )
(5)
Kucharska Nikola
(5)
Minor Marcin
(5)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(5)
Socha Piotr
(5)
Grajkowski Wojciech
(4)
Kordowski Bartłomiej
(4)
Madejski Jan
(4)
Matusik Krzysztof
(4)
Menzel Michael
(4)
Miłuński Filip
(4)
Pogorzelska Julia
(4)
Roubira Jean-Louis
(4)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(4)
Barbaud Jean (1955- )
(3)
Benedetti Toussaint
(3)
Cardouat Marie
(3)
Caterdjian Romain
(3)
Cathala Bruno
(3)
Gandzel Mariusz
(3)
Garfield Richard
(3)
Grych Joanna
(3)
Jędruszek Tomasz
(3)
Małecki Łukasz
(3)
Mleczko Andrzej (1949- )
(3)
Moon Alan R
(3)
Norman Ewa
(3)
Polouchine Igor
(3)
Puszczewicz Marek
(3)
Schoett Marianna
(3)
Szewczyk Michał
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Urbaniak Katarzyna (1986- )
(3)
Żabicka Monika
(3)
Żenczykowski Jarosław
(3)
Allers Jeffrey D
(2)
Anderson Käre U
(2)
Andreani Jean-Francois
(2)
Baranowski Marek
(2)
Bauza Antoine
(2)
Blok Patryk
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Burm Kris
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Chaboussit Cedrick
(2)
Cieślak Agata (tłumaczka)
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Collette Xavier
(2)
Cywińska Anna
(2)
Da Silva Maëva
(2)
Darsaklis Chris
(2)
Delval Julien
(2)
Derkacz Zbyszek
(2)
Deschamps Christine
(2)
Dion Franck
(2)
Dirscherl Wolfgang
(2)
Dudek Katarzyna
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Dybowska Bożena
(2)
Fabicka Patrycja
(2)
Fic Katarzyna
(2)
Fic Katarzyna (ilustratorka)
(2)
Fort Marie (1985- )
(2)
Fort Wilfried (1982- )
(2)
Gille-Naves Guilaume
(2)
GrAlutka
(2)
Granerud Asger Harding
(2)
Green Jonathan (1948- )
(2)
Gumienny Waldemar
(2)
Henry Frédéric
(2)
Herman Michał
(2)
Hiekkala Ossi
(2)
Hinder Carine
(2)
Hyra Matt
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kasanen Jere
(2)
Kermarrec Henri
(2)
Kiesling Michael
(2)
Kijowska Viola
(2)
Kowalski Dominik
(2)
Król Magdalena (literatura dla dzieci)
(2)
Kucharski Roman
(2)
Kuczyńska Magdalena
(2)
Kurczewska Marta
(2)
Kwasek Antonina
(2)
Kwiatek Kacper
(2)
Lanczewski Tomasz
(2)
Leszczyńska Ewa
(2)
Lingua Lab
(2)
Loroch Paweł
(2)
Madaj Karol
(2)
Makowiec Paweł (1970- )
(2)
Margielsky Marc
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(144)
2010 - 2019
(306)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(252)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(458)
Australia
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(414)
angielski
(1)
brak kontekstu językowego (dokument nietekstowy)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(223)
Młodzież
(172)
Dorośli
(140)
6-8 lat
(62)
9-13 lat
(60)
0-5 lat
(34)
14-17 lat
(32)
Rodzice
(8)
18+
(5)
Nauczyciele
(4)
13-99 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(5)
Literatura angielska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura fińska
(1)
Literatura norweska
(1)
Literatura npolska
(1)
Polska
(1)
Temat
Gry planszowe
(12)
Gry i zabawy umysłowe
(10)
Nauka czytania
(5)
Krainy i światy fikcyjne
(4)
Mnożenie (matematyka)
(4)
Zwierzęta
(4)
Ekologia
(3)
Gry i zabawy
(3)
Język polski
(3)
Logopedia
(3)
Matematyka
(3)
Sen
(3)
Zabawa
(3)
Zwierzęta leśne
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Czytanie sylabowe
(2)
Dodawanie (matematyka)
(2)
Dzieci
(2)
Dzielenie (matematyka)
(2)
Film
(2)
Geografia
(2)
Gra planszowa
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Handel
(2)
Kajko i Kokosz (postacie fikcyjne)
(2)
Labirynt
(2)
Las
(2)
Mars (planeta)
(2)
Mały Książę (postać fikcyjna)
(2)
Miasta
(2)
Mnemotechnika
(2)
Odejmowanie (matematyka)
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Piłka nożna
(2)
Pojedynek
(2)
Psy
(2)
Rodzina
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Sport
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Wynalazki
(2)
Zabójstwo
(2)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(1)
Architekci
(1)
Arsène Lupin (postać fikcyjna)
(1)
Baba Jaga (postać legendarna)
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Blaszany Drwal (postać fikcyjna)
(1)
Bursztynowa komnata
(1)
Błędy ortograficzne
(1)
Cecylka Knedelek (postać fikcyjna)
(1)
Cywilizacja
(1)
Czarnoksiężnicy
(1)
Czarodzieje
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czas
(1)
Czasownik
(1)
Czynności
(1)
Czytanie
(1)
Dinozaury
(1)
Dorotka (postać fikcyjna)
(1)
Drzewa
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Ekosystem
(1)
Fair play
(1)
Fałszywe oskarżenia
(1)
Fizyka
(1)
Geolodzy
(1)
Gra karciana
(1)
Gramatyka
(1)
Gry kierownicze
(1)
Gry strategiczne
(1)
Gry w karty
(1)
Gry w pudełkach
(1)
Grywalizacja
(1)
Gwiazdy
(1)
Halucynacje
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Hotele
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(1)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Kot z Cheshire (postać fikcyjna)
(1)
Koty
(1)
Kraby
(1)
Kruk
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kurnik
(1)
Liczenie w pamięci
(1)
Logika
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Lustra
(1)
Magia
(1)
Miód
(1)
Mowa
(1)
Muminki (postacie fikcyjne)
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauka
(1)
Nauka liczenia
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Francja
(1)
Kansas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Kraina Czarów (kraina fikcyjna)
(1)
Oz (kraina fikcyjna)
(1)
Państwo Franków
(1)
Salem (Stany Zjednoczone, Massachusetts)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(340)
Gry i zabawy umysłowe
(122)
Gry edukacyjne
(51)
Gry i zabawy
(24)
Gry w karty
(22)
Gry strategiczne
(15)
Gry i zabawy dziecięce
(11)
Gry paragrafowe
(11)
Gry i zabawki
(10)
Plansze do gry
(10)
Quizy
(6)
Karty do gry
(4)
Publikacje dla dzieci
(4)
Bajki i baśnie
(3)
Układanki
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Gra karciana
(2)
Gry w kości
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Gry fabularne
(1)
Gry i umysłowe zabawy
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry i zabawy zimowe
(1)
Gry logiczne
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Książka-zabawka
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Legendy i podania
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(158)
Edukacja i pedagogika
(12)
Kultura i sztuka
(2)
Biologia
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
460 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Jedzie pociąg z daleka / Jeffrey D. Allers ; ilustracje Nikola Kucharska. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", cop. 2017. - 1 gra (16 drewnianych lokomotyw, 60 kafelków, 4 ramki ze stacjami, 2 plansze punktacji, 4 małe żetony, 16 dużych żetonów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 26x26x7 cm + instrukcja (8 s. : il. ; 26 cm).
GRA PLANSZOWA. Gracze budują sieć torów, po których jeździć będą ich lokomotywy. Każda z nich musi dotrzeć do innego miasta. Wygrywa gracz, który szybciej dojedzie do wyznaczonych miejsc.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki łobuziaki / autor Jeffrey D. Allers ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Nasza Księgarnia, © 2018. - 1 gra (4 plansze gry, 50 żetonów zabawek, 4 szpulki, 4 sznutki, 20 płytek mebli, 1 znacznik gracza rozpoczynającego) : karton, materiał, kolor ; w pudełku 5x30x30 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 28 cm).
Podczas gry wykładasz kartyprzedstawiające meble, w kierunku których biegają koty w pokojach. W przemyślany sposób wyznaczaj kierunek biegu kota i zdobywaj punkty. Doskonała gra dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gemino : pojedynek na dwóch planszach / Martin Nedergaard Andersen. - Warszawa : Egmont Polska, [2021]. - 1 gra (56 płytek po 14 z każdym symbolem, 2 dwustronne plansze) ; plastik, karton, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 19 cm).
Gemino to bardzo przyjemna gra logiczna dla całej rodziny. Proste zasady (podobne do "kółko i krzyżyk") umożliwiają ciekawą, wciągającą rozgrywkę. Dzięki temu do gry chętnie zasiądą zarówno rodzice, dziec, jak i dziadkowie. Aby wygrać, trzeba planować swoje ruchy, blokować i przechytrzyć przeciwników na dwóch planszach jednocześnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Założysz się? / Käre U. Anderson. - Kraków : Tactic Games, 2013. - 1 gra (1 plansza, 300 kart (144 kart z zadaniami zręcznościowymi, 144 kart z zadaniami umysłowymi, 12 kart do obstawienia), banknotów, 3 klepsydry, 6 pionków, 1 kostka, notatnik) : karton, kolor ; w pudełku 24x24x5 cm + instrukcja (2 s. : il. kolor.)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
W tej zabawnej grze rodzinnej wykonujesz różne zadania lub odpowiadasz na pytania. Inne osoby, w tym czasie, obstawiają twój sukces lub porażkę. Jeśli odgadną, zdobędą dodatkowe punkty. Twój sukces to ekstra punkty dla ciebie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Założysz się? 2.0 / Käre U. Anderson. - Pori : Tactic Games, 2021. - 1 gra (plansza, 288 kart zadań (144 zręcznościowe, 144 umysłowe), 12 kart TAK/NIE, plik banknotów, 6 pionków, 1 notatnik, 1 kostka, 3 klepsydry: 15, 30 i 60 sekundowe, 1 piłeczka zadań) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 23 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Gatunek
Czy zdołasz pokazać swojej rodzinie i przyjaciołom, że zadania słowne są dla Ciebie równie proste jak... rzut piłeczką? Czas na pojedynek z wyzwaniami, które zmuszą każdego, żeby dał z siebie wszystko!Założysz się? 2 swoimi nowymi zadaniami podwaja emocje, radość i śmiech. Jeśli chcesz wygrać, musisz pomyślnie wykonać zadania i odgadnąć, czy inni gracze będą w stanie wykonać własne.Idź na całość, by sięgnąć po zwycięstwo! [Rabel]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / autor: Marc André ; ilustrator: Pascal Quidault ; tłumaczenie: Monika Żabicka. - Warszawa : Rebel, 2019. - 1 gra (40 żetonów, 90 kart rozwoju, 10 kafli szlachty) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 7x22x28 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21x27 cm).
Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same,kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę.Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę! Dlaczego pokochasz tę grę? Odpowiedź jest krótka i prosta - mechanika, mechanika i jeszcze raz mechanika! Niezwykle prosta, pozwalająca nawet czterolatkowi przyłączyć się do zabawy, a jednocześnie oferująca takie możliwości, że każdy doświadczony gracz będzie usatysfakcjonowany. Ta mechanika uzależnia - każdy, kto lubi budować silniczki usprawniające dalsze pozyskiwanie surowców czy punktów zwycięstwa, musi mieć ten tytuł na swojej półce.Wykonanie jest najwyższej jakości, a żetony znajdujące się w grze są jakości porównywalnej do żetonów pokerowych - ciężkie, kolorowe, starannie wykonane, przyjemnie leżące w ręce. Wariant dla dzieci Mimo, że gra jest przeznaczona dla graczy od 10 lat - mechanicznie jest ona zrozumiała także dla młodszych dzieci, już od wieku 4-5 lat. Dlatego każdego, kto chciałby zaprosić do zabawy młodsze dzieci, zachęcamy do skorzystania z wariantu pozwalającego dzieciom na dorównanie dorosłym. Każde dziecko, które uczestniczy w rozgrywce, otrzymuje (wybudowane) na samym jej początku 1, 2 lub 3 (w zależności od wieku) losowe karty poziomu pierwszego. Gwarantujemy, że z takim startem i dorośli będą mieli wyzwanie, by nie dać się pokonać, i dzieci będą miały przednią zabawę. Zawartość pudełka:40 żetonów (7 szmaragdów, 7 szafirów, 7 diamentów, 7 onyksów, 7 rubinów, 5 złotych monet)90 kart rozwoju (40 poziomu 1, 30 poziomu 2, 20 poziomu 3)10 kafli szlachty, instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Magnaci : gra o Rzeczpospolitą : Boże Igrzysko / Jaro Andruszkiewicz i Waldek Gumienny. - Opole : Vertima ; copyright 2016. - 1 gra (1 plansza, 119 kart, 209 znaczników, wypraska, karta pomocy, konspekt lekcji historii): karton, papier, kolor ; w pudełku 29x29x7 cm.+ instrukcja
GRA PLANSZOWA. Boże Igrzysko: Magnaci, to nowoczesna gra planszowa, szybka, pozbawiona losowości, a w zamian pełna sarmackiego klimatu i interakcji. Przeniesie Cię w świat magnackich intryg i walki o władzę, które targały Rzeczpospolitą Obojga Narodów od jej rozkwitu w okresie unii lubelskiej, aż po Targowicę i upadek państwa polsko - litewskiego. Gracze wcielają się w role magnatów, którzy dążą do rozwoju potęgi własnego rodu w sprzyjającym fortunie momencie: szczytowego rozkwitu Unii Polski i Litwy. Do walki o prestiż i posiadłości ziemskie stają najznamienitsze familie: Lubomirscy, Potoccy, Radziwiłłowie, Sapiehowie i Zamoyscy. Każdy z graczy dysponuje talia kart, przedstawiającą znane osobistości z jego familii. Niektóre z tych postaci to ludzie wybitni, zdolni zepsuć każde przedsięwzięcie, jakie im się powierzy... Chyba że dzięki decyzjom gracza nawet owi mali czynią dla jego familii wiele. Podczas rozgrywki gracze będą zarządzać talią swych postaci tak, by w konkurencji z innymi osiągnąć jak najwięcej na każdej z płaszczyzn życia Rzeczpospolitej. Wpływy graczy ścierać się będą przy kształtowaniu polityki wewnętrznej państwa, a także w odpowiedzi na zewnętrzne zagrożenia i szanse wynikające z sytuacji międzynarodowej. I tak jak to miało miejsce w rzeczywistości, los kraju będzie wynikiem sumy działań najpotężniejszych magnackich familii. Jeśli gracze zatracą się we wzajemnej walce o tytuły i przewagi, Rzeczpospolita upadnie pod naporem ościennych mocarstw. Grającego w Magnatów czeka wiele trudnych dylematów. Najznamienitsi członkowie familii zapewnią korzystne prawa w Sejmie i prestiżowe stanowiska w Senacie. Łatwo też zrealizują wolę Monarchy, dzięki nim familia zdobędzie majątki i potęgę. Ale w jaki sposób gracz poradzi sobie z pozostałymi wyzwaniami? Kto podejmie się wyprawy na Inflanty? Czy znów - z braku innych kandydatów - na czele wojsk chroniących kraj przez najazdem staną „Pierzyna”, „Dziecina” i „Łacina”? Czy wystarczy determinacji, by ruszyć na odsiecz Wiednia? Czy ktoś uratuje Ojczyznę przed zaborami?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przygoda na Safari / [autor: Andrea Angiolino ; ilustracje: Tomek Larek ; tłumaczenie: Sławomir Czuba]. - [Kraków] : Trefl Joker Line, 2018. - 1 gra (1 plansza, 50 żetonów zwierząt: 36 lądowych i 14 morskich, 6 pionków gracza w kształcie aparatów) : karton, papier, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 22 cm).
GRA PLANSZOWA. Aparaty w dłoń! Właśnie dotarliście na odległy archipelag. A na nim już czeka na Was nowe wyzwanie: fotografowanie dzikich zwierząt kryjących się na pobliskich wysepkach. Są one jednak bardzo płochliwe, dlatego trzeba wykazać się sprytem. Przyda się też dobra pamięć, by zapamiętać kryjówki zwierzaków. Kto jako pierwszy sfotografuje 6 różnych zwierząt, zostaje królem safari!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
O kocie w kłopocie / autor gry: Shigehiro Ariizumi ; ilustracje: Bartłomiej Kordowski ; tłumaczenie: Sławomir Czuba. - Podłęże : Fabryka Kart Trefl-Kraków, 2018. - 1 gra (38 kart, 16 kafelków planszy, 18 żetonów domu, 4 futrzane pionki kotków, 1 znacznik roboty drogowe) : karton, tektura, futro, drewno, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja
Celem gry jest jak najszybsze doprowadzenie kotka do domu. Będziesz wędrował po nieznanej okolicy, by odnaleźć swój dom w gąszczu wielu bardzo podobnych budynków, polegając jedynie na mglistych i niepewnych wspomnieniach. Gdy się zmęczysz, zatrzymaj sie w jednym z domostw. Mili mieszkańcy na pewno zaopiekują się Tobą i nakarmią Cię. Nie poddawaj się. źródło opisu: https://bonito.pl/k-42383898-o-kocie-w-klopocie-trefl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Był sobie człowiek : edukacyjna gra planszowa / na podstawie kultowego filmu Alberta Barille ; projekt postaci Jean Barbaud ; projekt graficzny Jarosław Żenczykowski. - [Warszawa] : Hipokampus, 2015. - 1 gra (1 plansza, 8 pionków, 2 kostki, 8 kart postaci, 18 kart mecenasa, 67 kart pytań tekstowych, 72 karty pytań obrazkowych, 47 kart ryzyka, 45 kart pojedynek, 16 żetonów , banknoty, 4 detektory odpowiedzi) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 15 cm).
(Hello Maestro!)
GRA PLANSZOWA. Bohaterowie popularnego filmu animowanego zapraszają do wspólnej zabawy i nauki. Gra polega na wędrówce przez historię rozwoju człowieka. W jej trakcie poznajemy zwyczaje ludzi z minionych epok, walczymy z atakującym niespodziewanie zbójem, ścieramy się w pojedynkach. Trzeba wiele sprytu, pomysłowości i inteligencji, by okazać się lepszym od innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Literka do literki : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : Alexander [około 2010]. - 1 gra; (35 obrazków, 96 liter, 30 żetonów) : karton, papier, kolor ; w pudełku 25x21x14 cm + instrukcja.
(Sowa Mądra Głowa Poleca.)
"Literka do literki" to zabawka edukacyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym. Są to również 2 warianty gry dla dzieci starszych, a nawet dla dorosłych graczy. Zabawa najmłodszych polega na tym, by do wybieranych obrazków ułożyć z liter pasujące do nich wyrazy. Jest to doskonały pretekst do poznania liter oraz nauki czytania i pisania. Gry zapewniają z kolei wiele emocji, a jednocześnie zmuszają do myślenia i są świetnym treningiem koncentracji i uwagi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mały Książę : stwórz mi planetę / autorzy Antoine Bauza i Bruno Cathala. - Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra (80 kafelków, 5 znaczników) : karton, kolor ; w pudełku 22x16x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Zaprzyjaźnij się z Małym Księciem i spotkaj wszystkich bohaterów tej słynnej powieści Antoine'a de Saint-Exupéry'ego! W tej grze każdy przyjaciel Małego Księcia buduje dla niego własną planetę, dom dla jego ukochanych zwierząt (lisa, owcy, słonia i węża) i postaci, które Mały Książę spotkał w czasie swojej podróży. Na koniec gry każda planeta będzie oceniana przez jej mieszkańców. Latarnik oceni ją wysoko, gdy będzie oświetlona dużą ilością latarni, Mały Książę najbardziej cenił ją będzie, jeśli znajdzie się na niej dużo pudełek i owieczek w różnych kolorach. Geograf przydzieli dodatkowe noty za każdy kafelek bez wulkanu, a Ogrodnik najszczęśliwszy będzie, gdy znajdzie się na niej przynajmniej jeden, ale najlepiej dwa baobaby, które będzie mógł pielęgnować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata / Antoine Bauza ; współpraca Cédrick Caumont i Thomas Provoost ; ilustracje Miquel Coimbra. - Bruxelles : Repos Production, © 2010. - 1 gra (7 plansz Cudów Świata, 7 kart Cudów Świata, 49 kart I Era, 49 kart II Era, 50 kart III Era, 42 żetony Konflikt, 24 monety o wartości 3, 46 monet o wartości 1, 1 notes, 2 karty wariantu) : tektura, karton, plastik, kolor ; w pudełku 29x29x9 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
GRA PLANSZOWA. Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarne potęgę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mały Książę : droga do gwiazd / autorzy gry Antoine Buza & Bruno Cathala ; ilustracje Ian Parovel, Maëva Da Silva, Christine Deschamps. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 gra (8 części trasy, 5 płytek papierowych samolotów, 18 płytek opowieści, 12 żetonów teleskopów, 36 żetonów gwiazd, 6 czapek pilota, 60 kart, 6 drewnianych samolotów) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x28x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 27 cm).
GRA PLANSZOWA. Podążając śladami Małej Dziewczynki, poleć swoim dwupłatowcem na spotkanie z Małym Księciem! Czeka na Ciebie niespodziewana przygoda. Po drodze spotkasz nowych przyjaciół, ale i pułapki. Strzeż się! Wyruszasz w wielką podróż z domku Dziadka na planetę Małego Księcia. Przesuwaj swój pionek po podniebnej trasie, zbierając gwiazdy. Samolot przemieszczasz dzięki kartom Lisa. Każdy gracz dysponuje tym samym zestawem kart na początku gry. W zależności od chmury, na której wyląduje Twój samolot, możesz zdobyć więcej kart, które pozwolą Ci podróżować dalej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata : pojedynek / Antoine Bauza & Bruno Cathala ; grafiki Miguel Coimbra. - [Gdańsk] : Rebel Centrum Gier, [2015]. - 1 gra (1 plansza do gry, 66 kart Budowli (23 karty Epoki I, 23 karty Epoki II, 20 kart Epoki III), 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion konfliktu, 31 monet, 1 notes punktacji) : karton, tektura, plastik, kolor ; 21x21x6 cm + 1 instrukcja (20 stron : ilustracje ; 19 cm) + podsumowanie zasad (1 karta).
Poprowadź swoją cywilizację ku świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda. 7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej. W tej grze istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa, zwycięstwo cywilne. Gra wprowadza nowatorski sposób dobierania kart, przed grą - układamy je według podanego wzoru, a dobierać wolno nam tylko te, które nie są przykrywane przez inne karty. Wybierając jedną z nich, odkrywamy kolejne, czyniąc je dostępnymi dla mojego przeciwnika, co podczas gry prowadzi do trudnych wyborów i dylematów. [Azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Koncept Kids Zwierzaki [Gra planszowa] / Gaetan Beaujannot, Alain Rivollet ; ilustracje Eric Azagary. - Gdańsk : Rebel ; [2018]. - 1gra (plansza, 110 kart , 16 plastikowych ramek, plastikowa podstawka, skrócony opis zasad.): karton, papier, kolor ; w pudełku 28 x 28 x 5 cm+ instrukcja
"Koncept KIDS - Zwierzaki" jest nową wersją gry "Koncept", w którą mogą grać dzieci od lat 4. Użyj symboli na planszy, aby inni gracze odgadli nazwę zwierzaka i razem cieszcie się zwycięstwem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sébastien Lopez ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, copyright 2017. - 1 gra (90 kart: 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami, 6 układanek z obrazkiem mózgu) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 14x14x5 cm + 1 instrukcja (1 karta złożona : ilustracje ; 13 cm).
(Mądra Gra / Rebel)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : Harry Potter / twórcy Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 1 gra (55 kart, 1 instrukcja, 1 puszka ) : metal, w pudełku okrągłym 10 cm.+ instrukcja
Dobble Harry Potter to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku! Łączy kultowy świat magii i czarodziejstwa wraz z jedną z najpopularniejszych gier rodzinnych w Polsce. Gracze próbują dostrzec między dwiema kartami parę identycznych symboli; ten który znajdzie je pierwszy - zdobywa punkt! W tej wersji Dobble znajdziesz stylizowane wizerunki z kultowego świata wykreowanego przez J.K. Rowling: Harry'ego Pottera, Hermionę Granger, Rona Weasleya, a także różdżki, stworzenia, herby Hogwartu i wiele innych. Dasz radę odnaleźć je wszystkie? [Empik]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : Kicia Kocia / twórcy Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 gra (30 kart, 1 instrukcja, 1 puszka ) : metal, w pudełku okrągłym 10 cm.+ instrukcja
Rezolutna kotka teraz również na kartach Dobble! Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli. Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. [Bonito]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : Minionki / opracowanie gry: Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, 2020. - 1 gra (55 kart, 1 instrukcja, 1 puszka ) : metal, w pudełku okrągłym 10 cm.+ instrukcja
Od morza aż do Tatr, jak Polska długa i szeroka, rozciągają się przepiękne tereny, które tylko czekają na odkrycie. Chcesz poobserwować żubry w cieniu Puszczy Białowieskiej? A może wolisz pospacerować urokliwymi uliczkami Wrocławia? Wsiąść do Pociągu: Polska zabierze Cię w wyjątkową podróż do przeszłości, podczas której wcielisz się w kolejowego magnata z poprzedniego stulecia i przyczynisz się do rozwoju sieci połączeń kolejowych nie tylko w kraju, lecz także w sąsiednich państwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej